مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 14:472022-08-31اجتماعي

دروازه عتبات| آمادگی تمامی مهمانسراهای محیط زیست ایلام جهت خدمات دهی به زائران


سرپرست سازمان حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: تمام مهمانسراهای محیط زیست در تمامی شهرستان های استان تجهیز و آماده خدمات دهی و اسکان به زائرین هستند.

- علیرضا محمدی سرپرست سازمان حفاظت محیط زیست استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: همه ادارات و دستگاه های اجرایی در استان وظیفه خدمت رسانی و خدمتگزاری به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز به عنوان دستگاههای معین در شهرستان چرداول برای اربعین معرفی شده که در جلسه هفته گذشته با حضور فرماندار تقسیم وظایف محوله صورت گرفت.

محمدی ادامه داد: تمام مهمانسراهای محیط زیست در تمامی شهرستان های استان تجهیز و آماده خدمات دهی و اسکان به زائرین هستند.

وی یادآور شد: وسایلی از قبیل کولر، یخچال، فرش و دو تانکر آب با مخزن 3000 لیتری جهت توزیع آب در محل استقرار مواکب امامزاده جعفر شباب و پادگان سپاه حد فاصل زنجیره برای اسکان زائرین تجهیز شده اند.

سرپرست محیط زیست استان تصریح کرد: از 15 شهریور اداره محیط زیست استان و شهرستان چرداول هر روز در دو موکب استقرار یافته حضور مستمر جهت پذیرایی از زائرین دارند.

وی اضافه کرد: طی جلسه و مکاتبات صورت گرفته با نظارت سازمان محیط زیست بعد از اربعین پسماندها را با همکاری سازمان های مردم نهاد جمع آوری خواهیم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| آمادگی تمامی مهمانسراهای محیط زیست ایلام جهت خدمات دهی به زائران

دروازه عتبات| آمادگی تمامی مهمانسراهای محیط زیست ایلام جهت خدمات دهی به زائران